Cím: 3950 Sárospatak, Kossuth Lajos út 44.
Tel: 06-47/795-050
Fax: 06-47/795-094
e-mail cím: jaras.sarospatak@borsod.gov.hu
honlap: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/borsod-abauj-zemplen
járási hivatalvezető: dr. Komáromi Éva
A járási hivatalvezető ügyfélfogadási rendje
Csütörtöki napokon az ügyfélfogadási idő 8.00 órától 15.00 óráig tart.
Hétfő: 8.00 –12.00 és 13.00 –16.00 óra között
Szerda: 8.00 – 12.00 és 13.00 –16.00 óra között
Péntek: 8.00 – 12.00 óra között
Ráski Gábor Csabáné osztályvezető 06-47/795-060
Ajtai Melinda hatósági igazgatási szakügyintéző 06-47/795-038
Berecki Mária szociális igazgatási szakügyintéző 06-47/795-250
Emriné Zajác Bernadett gyámügyi szakügyintéző 06-47/795-035
dr. Haraszti Gábor gyámügyi szakügyintéző 06-47/795-036
Jánoskovicsné Gecse Nóra gyámügyi szakügyintéző 06-47/795-047
Lapis Norbert hatósági igazgatási szakügyintéző 06-47/795-048
Lénártné Varsányi Tekla igazgatási szakügyintéző 06-47/795-031
Lukácsiné Jánoky Eszter szociális szakügyintéző 06-47/795-034
Rusznák Istvánné gyámügyi szakügyintéző 06-47/795-049
Szabóné Takács Eleonóra hatósági igazgatási szakügyintéző 06-47/795-033
Szebényi Lászlóné igazgatási ügyintéző 06-47/795-041
Vanek Edina igazgatási ügyintéző 06-47/795-251
1. Járási hatósági feladatok Azon hatósági eljárásokkal kapcsolatos feladatok, melyek vonatkozásában jogszabály első fokon eljáró hatóságként a járási hivatalt vagy a járási hivatalvezetőt jelöli ki, így különösen
2. Oktatással kapcsolatos feladatok
3. Szociális és gyámügyi feladatok Ellátja
a) a szociális igazgatásról és szociális ellátásokról szóló törvényben, és az annak felhatalmazása alapján kiadott rendeletekben meghatározott feladatokat, így különösen
b) a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló törvényben és az annak felhatalmazása alapján kiadott rendeletekben meghatározott feladatokat, így különösen
4. Járási védelmi igazgatási feladatok A járási hivatal vezetője és a hivatalvezető-helyettese a járási védelmi igazgatási feladatok körében ellátják
Hétfő: 8.00 – 18.00 óra között
Kedd: 8.00-14.00 óra között
Szerda: 8.00-18.00 óra között
Csütörtök: 8.00-16.00 óra között
Péntek: 8.00-14.00 óra között
Hegyi Erika Krisztina osztályvezető 06-47/795-250
Marczi-Berei Fanni kormányablak szakügyintéző 06-47/795-250
Csizmár Zoltánné kormányablak szakügyintéző 06-47/795-252
Mezővári Kinga kormányablak szakügyintéző 06-47/795-236
Máji Ádám kormányablak szakügyintéző 06-47/795-237
Palásti Dalma kormányablak szakügyintéző 06-47/795-237
Ördög Csabáné kormányablak szakügyintéző 06-47/795-236
Szabó-Kiss Vivien kormányablak szakügyintéző 06-47/795-252
Soltész Zoltán kormányablak szakügyintéző 06-47/795-237
1. Okmányirodai feladatok körében ellátja
– a személyi igazolvány igénylésével kapcsolatos feladatokat,
– a lakcím igazolvány igénylésével kapcsolatos feladatokat,
– a mozgáskorlátozottak parkolási igazolványával kapcsolatos feladatokat,
– ügyfélkapu létesítésével kapcsolatos feladatokat,
– Nemzeti Egységes Kártya előállításával kapcsolatos feladatokat,
– útlevél igénylésével kapcsolatos feladatokat,
– vezetői engedély igénylésével kapcsolatos feladatokat,
– egyéni vállalkozói igazolvánnyal kapcsolatos feladatokat,
– közlekedési igazgatási feladatokat.
2. Integrált ügyfélszolgálati feladatok körében ellátja a kormányablakokról szóló 515/2013. (XII. 30.) Korm. rendeletben meghatározott ügyfélszolgálati feladatokat.
Hétfő: 8.00 – 12.00 és 13.00 – 15.00 óra között
Kedd: 8.00 – 12.00 óra között
Szerda. 8.00 – 12.00 és 13.00 – 16.00 óra között
Csütörtök: 8.00 – 12.00 óra között
Péntek. 8.00 – 11.00 óra között
Baranyi József osztályvezető 06-47/311-124/14
Csikóné Molnár Anita közfoglalkoztatási szakügyintéző 06-47/311-124/18
Dékányné Bodnár Tímea aktív eszköz szakügyintéző 06-47/311-124/17
Géresi Gábor vállalati kapcsolattartó, közvetítő 06-47/311-124/18
Hársvölgyi Erika aktív eszköz ügyintéző 06-47/311-124/18
Szabó-Rácz Vanda ellátási ügyintéző 06-47/311-124/11
Iván Sándor ellátási szakügyintéző 06-47/311-124/12
Tóth Zsolt ellátási szakügyintéző 06-47/311-124/12
Géresiné Rozgonyi Krisztina ellátási szakügyintéző 06-47/311-124/12
Ellátja az állami foglalkoztatási szerv, a munkavédelmi és munkaügyi hatóság kijelöléséről, valamint e szervek hatósági és más feladatainak ellátásáról szóló kormányrendeletben és egyéb külön jogszabályokban meghatározott feladat- és hatáskörét érintő feladatokat, így különösen:
– jogszabályban meghatározottak szerint hatósági szerződést köt a hatáskörébe tartozó közfoglalkoztatáshoz nyújtható támogatásokra vonatkozóan,
– ellenőrzi az általa kötött hatósági szerződésben foglaltak teljesítését,
– ellenőrzi a munkavégzés közfoglalkoztatási szerződésben foglaltak szerinti teljesítését,
– ellenőrzi a hatáskörébe tartozó közfoglalkoztatási támogatás nyújtására irányuló kérelem megalapozottságát és a kérelemben foglalt adatok valódiságát
– az általa kötött hatósági szerződések tekintetében ellátja a pénzeszközök visszakövetelésével kapcsolatos hatósági feladatokat,
– dönt a közfoglalkoztatásból történő kizárásról.
Hétfő: 8.00 –12.00 és 13.00 –16.00 óra között
Szerda: 8.00 – 12.00 és 13.00 –16.00 óra között
Péntek: 8.00 – 12.00 óra között
Orosz László Zsolt osztályvezető 06-47/795-037
Bölkei-Nagy Tímea építésügyi szakügyintéző 06-47/795-045
Dankóné Ujszászi Katalin építésügyi szakügyintéző 06-47/795-039
Hersman Zsuzsa igazgatási ügyintéző 06-47/795-053
Ringerné Hermann Orsolya 06-47/795-055
Druga István építésügyi szakügyintéző 06-47/795-059
Seresné Nagy Lívia építésügyi szakügyintéző 06-47/795-989
Az építésügyi és építésfelügyeleti hatóságok kijelöléséről és működési feltételeiről szóló kormányrendeletben és egyéb külön jogszabályokban meghatározott építésügyi hatósági, így különösen
1. Építésügyi hatósági jogkörben:
építésügyi hatósági szolgáltatás nyújtásán túlmenően elsőfokú kiemelt építésügyi hatósági jogkörben, az elsőfokú általános építésügyi hatóságot érintő kizárási ok fennállása esetén építési, használatbavételi, fennmaradási, bontási engedélyezési, továbbá használatbavétel tudomásulvételi és egyéb eljárásokat folytat le. A nemzetgazdasági szempontból kiemelt beruházások kapcsán ellátja az építési engedélyezési eljárásokkal összefüggő elsőfokú építésügyi hatósági feladatokat. Az egyéb építésügyi hatósági feladatok körében szakhatósági állásfoglalást, hatósági bizonyítványt ad ki, valamint kötelezési eljárásokat folytat le.
2. Építésfelügyeleti jogkörben:
elsőfokú építésfelügyeleti hatósági jogkörben bontás tudomásulvételi, jó karbantartási kötelezési eljárásokat, szabálytalan építési tevékenység tényállása esetén építésrendészeti eljárást folytat le, ellenőrzi az építőipari kivitelezési tevékenység folytatását, melyhez kapcsolódóan megteszi a szükséges építésfelügyeleti hatósági intézkedéseket. Az egyéb építésfelügyeleti hatósági feladatok körében szakhatósági állásfoglalást, hatósági bizonyítványt ad ki, valamint kötelezési eljárásokat folytat le.
Hétfő: 8.00 –12.00 és 13.00 –16.00 óra között
Szerda: 8.00 – 12.00 és 13.00 –16.00 óra között
Péntek: 8.00 – 12.00 óra között
Dr. Moldvay Csongor osztályvezető, járási főállatorvos 06-47/795-044
Gecse Lászlóné igazgatási ügyintéző 06-47/795-043
Hajas Terézia igazgatási ügyintéző 06-47/795-043
Melovics Eszter élelmiszer-biztonsági szakügyintéző 06-47/795-057
Ellátja az élelmiszerláncról és hatósági felügyeletéről szóló törvényben, valamint a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatalról szóló kormányrendeletben, a fővárosi és megyei kormányhivatalok mezőgazdasági feladatainak meghatározásáról szóló kormányrendeletben és egyéb külön jogszabályokban meghatározott feladat- és hatáskörét érintő feladatokat. Élelmiszerlánc-biztonsági és Állategészségügyi Osztály élelmiszer-biztonsági, takarmány-ellenőrzési, élelmiszerlánc-felügyeleti, állat-egészségügyi és állatvédelmi feladatokat lát el. Ennek keretében:
Dönt a kártalanításról ötmillió forintot meg nem haladó értékig; Az élelmiszer-higiéniai szakterületen:
Elsőfokú szakhatósági jogkört gyakorol állatrakodó, állatvásártér, felvásárló hely, állattartó és forgalmazó hely létesítésével és használatba vételével kapcsolatban.